niedziela, 26 marca 2017

Marzec - nowości

 

Porcja kolejnych nowych rzeczy wpadła w moje ręce w tym miesiącu. Zaskoczeniem dla mnie jest to, że na tej liście nie ma butów :) Fakt, gapiłam się na jedne trampki, ale widać długo to trwało, gdyż model, który mnie interesował został wykupiony. Troszkę szkoda, ale pocieszyłam się innymi drobiazgami.

Osłonka w szarym kolorze z Pepco. W tym sklepie jest tyle pięknych rzeczy, że mogłam posiadać je wszystkie. Zdecydowałam się na osłonkę, teraz pozostaje mi  tylko dokupić do niej wrzosa lub lawendę.

 

Dezodorant perfumowany C - thru Tender Love. Jestem zwolenniczką zapachów o delikatnej kompozycji cytrusów i kwiatów. Na zakup tego kosmetyku zdecydowałam się po raz pierwszy, gdyż nie było mojego ukochanego Lovley Garden z tej z serii. Przyznaję, że zapach przypadł mi do gustu i będę do niego czasem powracać. 

 

Koszulka z Pepco. Urzekła mnie wytłaczanym motylem. Mam jedną koszulkę z takim tłoczonym grubym wzorem i nie ma na nim pęknięć chociaż nosić będę ją już trzeci rok. Mam nadzieję, że i ta długo mi wytrzyma, bo naprawdę jest śliczna.

 

Spodnie jeansowe ze ściągaczem. To już kolejna para spodni na troczku, od kilku lat zmagam się z chorobą Hashimotho  i moja waga skacze raz w górę raz w dół, a  w tym przypadku ściągacz w pasie to bardzo dobre rozwiązanie. 
Torba worek mieszcząca A4. Posiadam z tego modelu kolor karmel oraz bordo. Bardzo mocna torba, duża co jest dla mnie jej najlepszą zaletą, gdyż ja to zawsze sporo przy sobie nosze i do tego ta cena 29 zł. Torby kupuję u tego samego sprzedawcy na serwisie aukcyjnym, przy codziennym użytkowaniu wytrzymują mi do trzech lat. Jeśli, któraś jest zainteresowana, na priv podam namiary na aukcje. Powiem, że naprawdę warto. Serduszka  przy torbie to dodatek, który sama doczepiłam.


A Wy macie coś ciekawego z nowych rzeczy, które możecie polecić?

2 komentarze:

  1. Te osłonki z Pepco też mi się podobają, ale na razie nie będą mi potrzebne :p Z nowości do polecenia? Serum różane z Bielendy :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo spodnie i torba - strasznie LUBIĘ :D mój styl hehe koszulka też super, lubię szary kolorek :) U mnie z nowości to kubki - mam świra na ich punkcie, a nie mam gdzie już ich chować :D

    OdpowiedzUsuń