środa, 24 maja 2017

Maj - nowości

 

Hej Ludziki! Zbliża się koniec kolejnego miesiąca, a co za tym idzie pora na zestawienie moich miesięcznych nowości. Jestem szczególnie dumna z jednego zakupu, a co to takiego? Na końcu posta znajdziecie odpowiedź.

W Biedronce od jakiegoś czasu jest takie mini stoisko z kosmetykami, które na co dzień nie zalegają na półkach jako stały asortyment, zaglądam tam często, gdyż można znaleźć tam fajne perełki za niską cenę. Tym razem w moje ręce wpadło masło do ciała o pięknym kwiatowym zapachu. Produkt przeznaczony jest do skóry suchej i odwodnionej.

 

Mam bardzo duży problem z rozczesywaniem włosów, zwłaszcza po umyciu. Do tej pory ratowała mnie odżywka w sprayu Nivea Long Repair, ale jak to z moim szczęściem bywa produkty, które przypadną mi do gustu nagle zostają wycofywane z pólek. Zdałam się na opinię Ady i zdecydowałam się na dwufazowy eliksir z Elseve. Dzięki kochana 😘 Nie wiedziałam, że rozczesywanie moich długaśnych włosów może być tak łatwe, mam tylko nadzieję, że produkt wkrótce nie zniknie z półek.


Trafiłam na promocję książek w internetowej księgarni i nie mogłam się oprzeć zakupowi. Na początek wybrałam te, które zawierają najbardziej interesujące mnie zagadnienia, w przyszłości mam zamiar kompletować kolejne wydania. Czyta się bardzo przyjemnie, dzięki luźnym wpisom, często z dodatkiem humoru. 

 

Na koniec moja gwiazda wieczoru. Zainwestowałam w nowy sprzęt. Nie jestem super znawcą w temacie komputerów, ale jakieś pojęcie mam. To już drugi sprzęt, który kupuję sama, opierając się na własnej wiedzy i troszkę na opiniach innych użytkowników. Mój wcześniejszy laptop służył mi ponad siedem lat. Jedyna jego awaria, która w sumie aż bardzo nie wypłynęła na jego pracę to awaria jednego głośnika. Przestawiłam się na laptopa z dyskiem SSD i powiem Wam, że to cudeńko technologiczne. Komputer włącza się w trzy sekundy i jest gotowy do pracy. Również szybko się wyłącza. Ponadto wyposażony jest w Intel siódmej generacji oraz 8GB ram co było dla mnie priorytetem, jeśli chodzi o obróbkę zdjęć, monitor oczywiście w full HD o wysokiej rozdzielczości. Obudowa laptopa jest metalowa co dodatkowo wpływa na jego estetyczny wygląd. W niedalekiej przyszłości planuję dokupić do niego zewnętrzy monitor.


A Wy macie dla mnie coś ciekawego do polecenia?

3 komentarze:

  1. Nowości super, a książki mnie zaintrygowały :D Oby dobrze posłużyły!
    ..zawsze się zachwycam tulipanami na Twoich zdjęciach :D ..przepiękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty LOreala tak samo jak kosmetyki do malowania się jak i te do włosów są cudowne :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w gronie posiadaczy Acerów :D Właściwie kupowałam go jakieś pół roku temu, akurat dysku SSD nie ma posiada ale póki co również ładnie śmiga :)

    OdpowiedzUsuń