środa, 3 maja 2017

Majówkowe widoki

 

Witam wszystkich w ten ostatni dzień majowego weekendu. Niestety średnio ta majówka się udała. Grill na tarasie pod parasolem, a posiłek w domu zamiast siedzieć na powietrzu. Cały program lokalnych imprez szlag trafił, bo pogoda pokrzyżowała szyki w wielu miejscach. Ja również poczułam ten smak goryczy, kiedy to pojechałam z zamiarem fotografowania balonów, wystałam się na wieży dwie godziny i niestety loty balonów odwołano ze względu na wiatr. Pozostaje mi podzielić się z Wami panoramą miasta i okolicy. Na balony przyczaję się za rok.



 

 

 

4 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia :D i szkoda tych balonów, no ale za rok się udaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko u Ciebie pogoda pokrzyżowała majówkowe plany ;p Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i blog ;)
    Zapraszam do mnie: http://perlensblog.blogspot.com/ ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń