środa, 26 lipca 2017

Lipiec - nowości


Właśnie relaksuję się nad naszym morzem, ale przed wyjazdem przygotowałam się na blogowanie, dzięki temu mogę sobie pozwolić na szybki klik w "opublikuj" i wracać do morskich klimatów :) Ciekawskich moich nowych nabytków zapraszam do dalszej lektury.

Na początek nowy strój kąpielowy. Myślałam, że odpuszczę sobie, gdyż sezon na kupowanie strojów to kwiecień - maj, potem już mamy pustki, albo zostają końcówki, które wiadomo nie bardzo cieszyły się popularnością wśród sprzedaży. I tak w moje oczy wpadł kwiecisty strój, ostatni na wieszaku. Miałam farta.


Jestem fanką butów, to wiecie, a szczególnie trampków, do tej pory wierna byłam firmie Converse, tym razem skusiłam się na Big Stary. Fajne trampeczki, lżejsze od conversów, no i za niższą cenę. Moja kolekcja obuwia wzbogaciła się o jedną parę wysokich oraz niskich trampków.

 

 

Maska do włosów. Miałam kupić najnowszy produkt Garniera, ale jak zobaczyłam cenę, to stwierdziłam, że poczekam chwilę, jak minie ten szał na nowo wypuszczony produkt. Zadowoliłam się maską o ślicznym jabłkowym zapachu. 

 

Kolejną kosmetyczną rzeczą jest dezodorant Fa w wersji limitowanej o zapachu owoców leśnych. Dezodorant można kupić za 5zł z groszami w drogerii Rossmann, także spieszcie się, gdyż wykupywany jest hurtowo.  

2 komentarze:

  1. oja nie widzialam tego zapachu dezodorantu! bedzie moj, na pewno - chociaz moze on troche przywola lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wersja limit więc zapewne się rozeszła, jak to u mnie w okolicy.

      Usuń