niedziela, 30 lipca 2017

Lipiec - podsumowanie


Lipiec był miesiącem, w którym miałam sporo spraw oczekujących na domknięcie przed moim wyjazdem na urlop. Także dla mnie był to miesiąc krótszy jeśli chodzi o realizację celów, ale jednocześnie był to miesiąc zasłużonego odpoczynku. Na fotorelację z nad morza zapraszam już za kilka dni, a tymczasem bardzo krótki i treściwy sum lipca.

Na początku lipca mogliście oglądać fotorelację z wypadu nad Kolorowe jeziorka. To piękne, malownicze miejsce opisałam w dwóch postach --> 1 i 2.  

 

Pomimo intensywnej pracy, znalazłam czas na spacery, ale czytanie zeszło na dalszy tor. Tak więc w lipcu przeczytałam tylko jedną książkę H. Cobana "Niewinny", którą oczywiście polecam, jak zwykle świetny kryminał. 

 

Pod koniec lipca odpoczywałam nad morzem w Dziwnówku, prawdę powiedziawszy wróciłam dopiero wczoraj. Na więcej zdjęć musicie poczekać, tymczasem pokazuję namiastkę. 

 
 

1 komentarz:

  1. Cudowne zdjęcia 😍😍😍 Można się zakochać. Już wchodzę na twoje relacje z Kolorowego Jeziorka :D

    OdpowiedzUsuń