niedziela, 12 listopada 2017

Jesiennie ...

 

Mamy już połowę jesieni, a ja dopiero teraz wrzucam typowo jesienne zdjęcia. Troszkę się spóźniłam, gdyż wiatry strąciły już większość liści, które już nie są takie piękne i kolorowe. Dzisiaj zabieram wszystkich do mojego parku. Większość tutejszych mieszkańców nie docenia jego uroków, a powiem szczerze, że ten park jest inny od wszystkich, jest część z alejkami i ławkami, bardziej przystosowana do rekreacji, oraz część z polankami, gdzie latem często palą się ogniska, ludzie przychodzą z kocem posiedzieć przy piwku.


 


 


 

4 komentarze:

  1. Piękna jesień w Twoich kadrach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah.. ja też dopiero teraz wrzuciłam post z typowo jesiennymi zdjęciami :D
    Pierwsze i ostatnie zdjęcie najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń